Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Prva stran
> Upravljanje
> Organizacijske in administrativne storitve
Organizacijske in administrativne storitve
Naše storitve s področja priprave, organiziranja in izvajanja upravljanja:
- Sodelujemo pri pripravi in sklenitvi pogodb o urejanju medsebojnih razmerij med etažnimi lastniki.
- Izdelamo osnutek hišnega reda v objektu.
- Prevzamemo, vodimo in arhiviramo projektno (tehnično) dokumentacijo za objekt.
- Prevzamemo in hranimo garancijske liste za opremo in naprave, navodila za uporabo in vzdrževanje in drugo dokumentacijo, ki jo morajo izročiti izvajalci posameznih del na objektu.
- Vodimo evidenco o poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah objekta.
- Organiziramo sestanke etažnih lastnikov in uporabnikov, pripravimo gradiva in informiramo ter nudimo pomoč pri odločanju.
- Koordiniramo in spremljamo izvajanje sprejetih odločitev ter obveščamo e lastnike in uporabnike.
- Uresničujemo sklepe, posredujemo informacije lastnikom in uporabnikom poslovnih prostorov.
- Opravljamo administrativna opravila za potrebe statistike ter upravnih organov v območni in republiški enoti iz naslova opravljanja poslovnih objektov.
Za več informacij nas kontaktirajte!