Povečaj pisavoPomanjšaj pisavoNatisni to stran
Prva stran > Upravljanje > Organizacijske in administrativne storitve

Organizacijske in administrativne storitve

Naše storitve s področja priprave, organiziranja in izvajanja upravljanja:

  • Sodelujemo pri pripravi in sklenitvi pogodb o urejanju medsebojnih razmerij med etažnimi lastniki.
  • Izdelamo osnutek hišnega reda v objektu.
  • Prevzamemo, vodimo in arhiviramo projektno (tehnično) dokumentacijo za objekt.
  • Prevzamemo in hranimo garancijske liste za opremo in naprave, navodila za uporabo in vzdrževanje in drugo dokumentacijo, ki jo morajo izročiti izvajalci posameznih del na objektu.
  • Vodimo evidenco o poslovnih prostorih, skupnih prostorih, delih, objektih in napravah objekta.
  • Organiziramo sestanke etažnih lastnikov in uporabnikov, pripravimo gradiva in informiramo ter nudimo pomoč pri odločanju.
  • Koordiniramo in spremljamo izvajanje sprejetih odločitev ter obveščamo e lastnike in uporabnike.
  • Uresničujemo sklepe, posredujemo informacije lastnikom in uporabnikom poslovnih prostorov.
  • Opravljamo administrativna opravila za potrebe statistike ter upravnih organov v območni in republiški enoti iz naslova opravljanja poslovnih objektov.

Za več informacij nas kontaktirajte!


« nazaj na Upravljanje


Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...