Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Prva stran
> Upravljanje
> Kako zamenjamo upravnika?
Kako zamenjamo upravnika?
Postopek zamenjave upravnika je preprost, zato naj vas ne odvrne od vaše želje poiskati dobrega upravnika.
Koristne informacije
V kolikor niste zadovoljni z delom trenutnega upravnika, ne oklevajte in se odločite za menjavo.
- Analizirajte svojega upravnika.
Ali izpolnjuje vaša pričakovanja? Želite več kot vam upravnik nudi? Menite, da so stroški upravljanja visoki? Zaupate svojemu upravniku?
Odgovori na vprašanja vam bodo pomagali, da boste natančno ugotovili, kaj želite in kaj pričakujete od novega upravnika. Če ste ugotovili, da vaš upravnik ne izpolnjuje vaših potreb in pričakovanj, potem je prav, da sprožite postopek zamenjave. - Uredite odstop od pogodbe s trenutnim upravnikom.
Odločitev o zamenjavi upravnika mora sprejeti zbor lastnikov z absolutno večino. Upravnika morate pisno obvestiti o vaši odločitvi o odpovedi. Od dneva seznanitve upravnika prične teči 3 mesečni odpovedni rok.
V kolikor ste ugotovili, da vaš upravnik krši zakon ali pogodbo o upravljanju, lahko z njim prekinete pogodbeno razmerje brez odpovednega roka. - Izberite novega upravnika.
S pomočjo zbiranja ponudb poiščite upravnika, ki vam najbolj ustreza. Ocenite njihove ponudbe na podlagi kriterijev, ki po vašem mnenju določajo dobrega upravnika. Pomembno je, da o upravniku zberete čim več podatkov, ki vam bodo pomagali, da boste izbrali najboljšega.
Izbranega upravnika morate pisno obvestiti o izbiri. - Sklenitev nove pogodbe o upravljanju.
Za določitev novega upravnika se mora odločiti več kot polovica etažnih lastnikov. Kar pomeni, da mora pogodbo o upravljanju podpisati večina etažnih lastnikov. - Aktivnosti primopredaje med predhodnim in novim upravnikom.